آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

حس یک مامان

1392/8/26 20:38
نویسنده : بیتا
107 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی عزیزم.  امروز تاسوعا بود. من که توی خونه موندم. خیلی هم حوصله نداشتم. به جاش کارای دانشگاهم رو انجام دادم. تو امروز 20 هفته و 3 روزت تموم شد. دیشب با بابایی دنبال اسم می گشتیم. فعلا آرین رو انتخاب کردیم.

الان که دارم برات می نویسم یه تکون کوچولو می خوری. الهی قربونت بره مامانیت.بغل

فرشته مامان همش فکر می کنم وقتی به دنیا بیای و یه مرد بشی برای خودت پسر خوبی میشی که پشت مامانت بشی؟؟؟

دنیای عجیبیه وقتی پدر یا مادر میشی تازه میفهمی پدر و مادر خودت ازت چه انتظاری داشتند.

از خدا می خوام به من هم کمک کنه همونطوری که اونها می خوان باشم. آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فرزانه
25 آبان 92 23:20
سلام عزیزم منم مثله شما منتظر نینی هستم البته نینیه من دختره و تقریبا بارداریمون با همه من فردا 19 هفتم تموم میشه و خوشحال میشم باقی راه رو با هم باشیم راستی من لینکت کردم مرسی حتما