آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

سونوگرافی هفته 20

1392/8/19 18:27
نویسنده : بیتا
190 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امروز 20 هفتت تموم شد. چند روزه که دلم درد می کرد و خیلی بی حوصله بودم. رفتم دکتر تا یه وقت خطری برای تو نباشه. برام یه ازمایش ادرار نوشت که دیروز انجام دادم و یه معاینه هم شدیم که خدارو شکر چیزیمون نبود. بابایی دیشب یه عالمه ظرف برامون شست و کلی اب پرتقال گرفت. شلغم هم خوردیم. شب دلم رو با یه شال بستم و خوابیدم .

امروز صبح بهتر بودم اما حال نداشتم از جام بلند بشم. نزدیک 11 بالاخره از خواب بیدار شدم و با عجله آژانس گرفتم و رفتم سونوگرافی صدری تو تهرانپارس که تعریفشو شنیده بودم. اوه چقدر شلوغ بود. 1.5 ساعت نشستم تا نوبتم شد. دکتر تند تند اندازه ها رو خوند و منشی نوشت . خوشم نیومد.

گفت جنسیت هم قطعا پسره!!!!قلب

بالاخره فهمیدیم پسملی خیلی هم خجالتی!!خجالت البته ما که چیزی ندیدیم. حتی دکتر یه عکس درست حسابی از خودت هم به ما نداد.منتظر فقط خدا رو شکر کردم که سالم هستی این از همه چیز مهم تره عزیز دل مامان.

2 اومدم خونه خیلی خسته و گرسنه. یه ساندویچ همبرگر سفارش دادم با هم خوردیم. بعد کلی اندازه هاتو برانداز کردم. الان 314 گرم شدی. 

الان تو ماه محرم هستیم از امام حسین میخوام برات دعا کنه سالم و سلامت به دنیا پا بذاری.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

م.موحد
19 آبان 92 18:38
سلام یه عالمه کار نمدی دارم برا نینیت بیا ببین دوستان خوبم برای دیدن کارها در وبلاگ : http://namadi.blogfa.com و برای سفارش میتونید از ایمیل و یا از طریق شماره 09122204496 تماس حاصل فرمایید