آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

درد دل مامان

1393/6/14 22:50
نویسنده : بیتا
280 بازدید
اشتراک گذاری

آرین عزیزم روزگارت پر از شادی و سلامتی

دلم گرفته امشب. گفتم با تو درد دل کنم. جیگر مامان الان خوابی. این روزها با تو احساس میکنم مسوولیت این زندگی برایم بیشتر و بیشتر شده. بعضی وقت ها خسته ام و درمونده از ناتوانایی هایم. کمال گرایی جزوی از وجود آدم هاست و من گاهی زیادتر از همیشه میخوام کامل باشم. و این یعنی یه روز میشکنی. مگر اینکه به روی خودت نیاری و فقط بشه خطوط گذر زمان رو روی پیشونیت ببینی. اما من فقط میخوام مادر باشم نمی خوام یه روزی بیاد که فرسوده تر از این باشم که نتونم همراهت باشم. وقتی با مهربونی و عشق نگاهم میکنی برایم دعا کن. محبت

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بردیا اریایی
15 شهریور 93 8:35
سلام ایشالله همیشه موفق باشین با تبادل لینک موافق بودین بهم خبر بدین ارین جونمو بوس
بیتا
پاسخ
مرسی حتما
مامان راضی
15 شهریور 93 17:47
ایشالا که دیگه هیچ وقت دلت نگیره عزیزم . شاد باشی و فقط فقط بخندی
بیتا
پاسخ
مرسی دوست جون