آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

آرین دست به کار شد

1393/3/29 1:59
نویسنده : بیتا
169 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهای آخر 3 ماهگی از سایت www.dreamenglish.com  براش آهنگ و شعر ها رو دانلود کردم و روزها گوش میدیم. آرین داره تمرین میکنه که وسایلو با دستاش بگیره البته به کمک من تو دستش نگه میداره و با افتخار میبره تو دهنش و مک میزنه. اگر هم از دستش بیفته یا نتونه تو دهنش ببره عصبانی میشه و میزنه زیر گریه... تایم های دیگه هم خودش هر دو دستش رو با کمک هم میبره طرف دهنش تا مک بزنه. با این کارها خارش لثه هاش بهتر شده یا اینکه یادش میره آخه سرش شلوغه!!! دیروز که روی شونم بود و دو تا دستش رو زیر چونش گذاشته بود شروع کرد به مک زدن مچش ... وقتی جلوشو گرفتم که دیگه دستش رو کبود کرده بود!!!!گیج

                                                       تلاش های موفقیت آمیز

 

                        

ما که بیرون نمیریم درنتیجه کالسکه بچمو باز کردم و فعلا تو خونه باهاش صفا می کنیم و آرین توش میشینه و اطرافو سیر میکنه. برای آروم کردنش هم عالیه.

                                                                 خلبان آماده پرواز

                                                                                                                                                                            

   

                                             

                                  اینم از روروئک بازی. مامان طاقت نداره که تو بزرگ بشی!!!

                        

فعلا همین الان ساعت 2 همه خوابند و من هم رفتم بخوابم تا برای 2 -3 ساعت دیگه که آرین بیدار میشه انرژی بگیرم!!! خواب

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان راضی
9 تیر 93 10:00
ماشالااااااااااااااااااااااااااااا