آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

سال نو مبارک

1392/12/29 12:41
نویسنده : بیتا
118 بازدید
اشتراک گذاری

29 فرودینه. من دیگه حال ندارم و خسته ام. دوست داشتم تمام امروز رو می خوابیدم. دیشب دل درد داشتم و درست نخوابیدم. کارای خونه هم که تموم نمیشه. دیروز مامانم اومد کمک تا تمیز کاری آخر رو انجام بدیم. ساعت 8 سال تحویله البته دقیقش رو نمیدونم. سفره هفت سین رو هم چیدم. ماشین لباسشویی هنوز داره کار میکنه. دلم میخواد دیگه به کارا فکر نکنم. یکماهه که داریم خونه تکونی میکنیم و خرید برای خونه ماه قبلش هم که خرید سیسمونی. قبلش هم که امتحانای دانشگاه.... فکر کنم باید یه چایی برای خودم درست کنم و یه آهنگ بذارم و یه ساعت به هیچی فکر نکنم. از فردا زندگی ما دیگه تغییر میکنه اگه خدا بخواد آرین کوچولومون سالم و سلامت به جمع ما میاد و امید زندگیمون میشه. هنوز باورش سخته میگم یعنی واقعا فردا این موقع آرین پیش ماست و من میشم مامانشاسترسخدایا خودت کمک کن بتونم از پس این مسوولیت بر بیام. 

از این حس و حال که بیایم بیرون برای همه آرزوی سال خوبی رو آرزو می کنم و امیدوارم که برای همه سال خوب و پر برکت و سلامتی باشه. مشکلات حل نشدنی به دست خدای مهربونمون حل بشه و همه مریض ها به خصوص بچه ها و مادر ها و پدرهاشون سلامتیشون رو بدست بیارن. پول از جیب هممون فوران کنه و رزق و روزی همه زیاد بشه.قلب

این عید برای ما با همه عیدا فرق داره ما سخت منتظر گرفتن عیدیمون از خدای بزرگ هستیم. فردا میریم تا تو دلی مامان رو به دنیا بیاریم و عیدیمونو بگیریم. خدایا شکرت. تا فردا خودت به من آرامش بده و مواظب همه چی باش مثل همیشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهنا
29 اسفند 92 12:42
ايشالله ني ني تون به سلامتي به دنيا بياد بهترين عيدي رو از خدا بگيريد
بیتا
پاسخ
مرسی