آرینآرین، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

فرشته مامان و بابا

هفته 31 بارداری

1392/11/9 14:19
نویسنده : بیتا
143 بازدید
اشتراک گذاری

بله 31 هفته هم گذشت داریم به وسطهای ماه 8 می رسیم. این هفته عمه ها و زن عمو و مادربزرگت برای دیدنمون اومدن خونمون. برات دو تا ماشین ریموت و یه ادم آهنی آوردن و مادربزرگت هم پول داد. وسایلی هم که برات خریده بودم نشونشون دادم. فرداش هم با عمه مریمت رفتیم خ سهروردی برای کاغذ دیواری و فرش. یه کاغذ دیواری با فرش طرح خرس دیدم آبی ملوس. با بابایی میریم برات سفارش میدیم. قلب

امروز تو خونه موندم. عجب هوایی شده بالاخره بعد از چند ماه الودگی هوا امروز هوا بهاری شده. باد میاد و آسمون پیدا شده. دلم میخواست می رفتم بیرون. اما توان ندارم . شاید عصر برم برای دیدن پرده برای اتاقت.

راستی مامان همه درساشو قبول شد....تشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اریا
9 بهمن 92 15:18
سلام امیدوارم به سلامتی زایمان کنید حال الان شما رو درک میکنم خیلی ذوق دارید ولی این ذوق بعد از تولدش به یک حسی تبدیل میشه که قابل وصف نیست روزی خوب وخوشی رو براتون ارزو میکنم مخصوصا نزدیک بهار هستیم وبا زنده شدن زمین وطراوت بهار زندگی جدیدی برای شما اغاز خواهد شد مراقب خودتون باشید
❤خونه نمدی❤
9 بهمن 92 16:08
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان راضی
14 بهمن 92 22:42
به سلامتی خانومی تبریک بابت قبولیت گلم
بیتا
پاسخ
مرسی خانمی